.2دیوونه

خرید بک لینک
دلم,
دیوانه بودن
با تو را می خواست...!

-----------------------------------------------------------------

امروز پستی دیدم از دوستم که انصراف داده یهوو انگار زیر پای ادم خالی شه حس بدی بهم دست داد این که یکی که بوده دیگه نیست.

اولین باری که اهنگ دوست دارم چاووشی رو شنیدم سرکلاس 104 منتظر اهنی استاد زبانمون بودیم از گوشیش بود وقتی میشنومش یادش میوفتم یاد اون روزی که پای پنجره داشتم به پشت دانشگاه نگاه می کردم و آرزو میکردم زود زود زود اینجا بودن تموم شه. دریغ از دونستن اینکه هر چی جلوتر بره بدتر میشه..!

our live lives...

ما را در سایت our live lives دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 22:26

صفحه بندی