
بعضی وقت ها هم از صمیم قلب برای ناراحتی بعضیا خوش حالم از بدجنسی نیست فقط خوشحالم وقتی من بودم و ناراحت نبودن قدرم رو ندونستن

our live lives...
ما را در سایت our live lives دنبال میکنید
برچسب: اینجوریاس, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت: 23:15