سه شنبه دهم مرداد ۱۳۹۶ | 22:23 |
یا از بدی ها و خوبیای کارش بگی
اسمش روشه وسوسه خودش میدونه کارش درست نیست
ولی دوست داره انجامش بده
برا همین بهش میگن وسوسه !
منتهاش که خیلی خوبه که تایید نمیکنی طرفو چشش بیشتر وا میشه 
امان از دست این وسوسه ها اینجاست که ادم امتحان میشه بقولی سنگی جلو پات نیست!
هععی روزگار
ما را در سایت our live lives دنبال میکنید
برچسب: وسوسه, نویسنده: بازدید: 20