چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ | 0:24 |

_________________________________________
یکی که نمیشناسمش بم پیام نا شناس داده میخام باهات درد دل کنم تو حواست نیست به ادم ای دوور و بریت. هر چی فکر میکنم کسی دوست نداره با من درد دل کنه یعنی کیه
نکته جالب تر اینه که من لینکی نزدم .
بخدا از من دیوانه تو دیوانه تری!!
ما را در سایت our live lives دنبال میکنید
برچسب: نصیحت, نویسنده: بازدید: 14