جمعه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۶ | 1:22 |

امروز رفتیم نمایشگاه اسباب بازی تو کنفرانسشون شرکت کردیم یهو گفتن هر کس یه دقیقه خودشومعرفی کنه یه استرسی گرفته بودم ک!!!!!!!!!
هوا خیلی خوب شده
امروز هیچی نخوردم ولی گشنمم نیست شاید بارتون نشه اما هیچیییییی!!!![]()
محدثه رفیق جدیدمه خیلی خوبه 
واسه تولد طاهره باید یه فکری کنم اما نمیدونم چه فکری
از سوغاتیامم عکس نگرفتم
عطر میخام
کاش طاهره یه دوربین حرفه ای بخره
هوا خوبه اما من خوابیدم![]()
ما را در سایت our live lives دنبال میکنید
برچسب: عجیب, نویسنده: بازدید: 16