از آن دردهای دوپهلوست !!
.
گاهی خودش می کشد آدم را .
گاهی هم
مرگ را به تعویق اندازد .
یعنی آنقدر منتظر
.
که دلت نمی آید بمیری ...!!!
__________________________________-
پ.ن:میگن خارپشتا اگه تو سرما بهم نچسبن یخ میزنن و میمیرن و اگه به هم بچسبن تیغ هاشون میره تو تن همدیگه .
پ.ن: به قول استادمون قدیمی کار باشید زودتر جلو میوفتید.
our live lives...ما را در سایت our live lives دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22