چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ xa0 |xa0 0:17xa0 |xa0 توی شریف ادم با خواجه ای ها بیشتر سلام علیک داره تا خود خواجه .واقعا فک کنم اونجا تو اکسیژن خواجه یچیزی ریختن اینا این مدلین بوخودااااااااااا ...